Minner om årets første løp i speedway, lørdag 30 juli kl 19.00. Kom kom, å ha ei fartsrike kvell på Elgane. 👍
Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 15. jun 2016
Da hopper vi rett i kremen av løp med NM par. Det blir svært spenende i år da flere av de beste kjørerne i Norge er fordelt ganske jamt på de forskjelige klubber i Norge. Elgane har fortsatt stor favoritter i troppen sin, men de kommer til å møte hard Konkuranse. Det er det som gjør at det blir god publikumsvennlig Speedway👊💪👍😉
Været kan vi ikke styre, men vi satser på en god lummer sommerkveld/ natt med over 20 grader og dundrende 500cc maskiner fylte med metanol på bånn gass rundt banen så det høres like oppi Setesdal 😉 Velkommen og nyt løpet!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Elgane Motorsykkelklubb
Info om mx trening fremover.
20.06.2026
Mx banen stengt 7 juni!
05.06.2026
Årsmøte Elgane msk.
06.01.2026
Ingen trening på crossbanen lørdag 10 mai
09.05.2025
Årsmøte 28.01.25
26.12.2024