Gratulerer Mathea Selebø med NM Sølv!
Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 20. sep 2015

Gratulerer Mathea Selebø med 2.plass i norgesmesterskapet 2015!
Mathea kjøre et kjempe løp i finale runden i nm på haslemoen og endte på en fin 2. plass for dagen og sammenlagt i mesterskapet.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Elgane Motorsykkelklubb
Info om mx trening fremover.
20.06.2026
Mx banen stengt 7 juni!
05.06.2026
Årsmøte Elgane msk.
06.01.2026
Ingen trening på crossbanen lørdag 10 mai
09.05.2025
Årsmøte 28.01.25
26.12.2024