Gratulerer Mathea Selebø med NM Sølv!

Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 20. sep 2015



Gratulerer Mathea Selebø med 2.plass i norgesmesterskapet 2015!

Mathea kjøre et kjempe løp i finale runden i nm på haslemoen og endte på en fin 2. plass for dagen og sammenlagt i mesterskapet.



Logg inn for å skrive en kommentar.