Gratulerer Mathea Selebø med NM Sølv!
Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 20. sep 2015

Gratulerer Mathea Selebø med 2.plass i norgesmesterskapet 2015!
Mathea kjøre et kjempe løp i finale runden i nm på haslemoen og endte på en fin 2. plass for dagen og sammenlagt i mesterskapet.
Logg inn for å skrive en kommentar.