Elgane gratulerer Magne Klingsheim og Mathea Selebø med NM GULL
Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 30. jun 2019
Elgane gratulerer Magne Klingsheim og Mathea Selebø med NM gull i speedcross.
Magne fikk sitt 12. NM gull og Mathea sitt 3. Martine Hughes fikk sølv. Gratulerer så mye til alle 3.
Foto : Rune Helliesen & Kurt Sørbø. 




Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Elgane Motorsykkelklubb
Info om mx trening fremover.
20.06.2026
Mx banen stengt 7 juni!
05.06.2026
Årsmøte Elgane msk.
06.01.2026
Ingen trening på crossbanen lørdag 10 mai
09.05.2025
Årsmøte 28.01.25
26.12.2024