Elganes 4 unge kjørere var med på u21 lag i Tyskland😊🇳🇴🇳🇴
Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 14. aug 2017
Skrive du nogen ord å legge ut viss du he tid. 4 elgane gutter i abensberg Tyskland. U21 em semifinale lag. 30 grade varmt😰😰😰 var rapporten fra løpet. Konkurransen og varmen ble Tøff, Men guttene er ved godt mot og tar erfaringen med seg videre. Godt kjempet 👍🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴
Kjørerne våre er Lasse Fredriksen, Espen Sundvor, Lars Figved og Glenn Moi👍


Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Elgane Motorsykkelklubb
Info om mx trening fremover.
20.06.2026
Mx banen stengt 7 juni!
05.06.2026
Årsmøte Elgane msk.
06.01.2026
Ingen trening på crossbanen lørdag 10 mai
09.05.2025
Årsmøte 28.01.25
26.12.2024