ELGANE MSK INVITERER TIL NM FINALE!

Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 30. Aug 2016

For første gang skal Elgane MSK arrangere NM finalen i motocross. Klubben har arrangert NM i en årrekke, men har alltid hatt den første runden. Vi syns det er veldig kjekt at vi skal ha finalerunden, sier løpsansvarlig Gunhild D.Klingsheim, Elgane MSK. I og med at det i år kun er 2 NM runder er NM langt fra avgjort før denne finalerunden. Det kommer til og bli tøff kamp helt til siste sekund om best mulig plassering. Det kommer til og være fart og spenning hele helgen!

Vi er i rute,og er snart klar til og ta imot dere alle. Påmeldingen er åpnet, så det er bare og melde seg på. Holeshot premier blir det selvsagt, og det blir trekning av premier blant førerene.

Depoet åpner fredag kl.15.00

En må ankomme sammen hvis en ønsker og stå sammen i depoet.

De med busser og lastebiler, si gjerne ifra slik at vi har plass til dere.

Strøm: Kr.200, som betales ved innkjørsel til banen.

De som ønsker og ha stand/salgsbod under NM er hjertelig velkommen, men si fra på forhånd.

VELKOMMEN TIL ELGANE MSK!