Elganes kjører Glenn Moi dro heim NM tittelen igjen😊👍👍👊👍

Postet av Elgane Motorsykkelklubb den 21. Aug 2017

Glenn moi kjørte inn til en knusende Seier😊Kanonbra for Fans, klubb og ikke minst team Moi Gratulera Glenn, Truls og Jarle. Vel fortjent😊

Elgane hadde 5 førere som skulle vært med i NM. Glenn Moi,  Lasse Fredriksen, Espen Sundvor, Tommy Thu og Lars Figved

Lasse var eneste som ikke var påmeldt da han prioriterte liga i Danmark. Tommy og Lars meldte avbud de siste dager i uken før. Espen valgte å reise hjem når løpet ble utsatt en dag pga regn.

Legger ved stevneraport fra Henning  Sveen

Etter 1 døgns utsettelse ble NM individuelt 2017 kjørt i dag. Dessverre var det ikke alle påmeldte som stilte til start, men 12 mann gjorde opp om tittelen. Disse 12 gjorde sine saker bra. Etter 12 innledende heat, to semifinaler og finale ble det kåret en verdig vinner. Vinner ble Glenn Moi, Elgane med 6 heatseire. Etter han fulgte 2.pl Truls Kamhaug, Oslo og 3.pl Jarle Skjæveland, Grenland. Sistemann i finalen, og nr 4 i NM,var Gøran Cae, Mjøsa.